Ruilen of retourneren

Retourafspraken Parkeeraparatuur.nl
Orders (en bestellingen) kunnen alleen binnen 14 dagen na ontvangst van de schriftelijke bevestiging van de order herroepen worden. Indien op een product of verpakking een garantiezegel is aangebracht, en deze zegel is verbroken, kan het product niet meer voor garantie of herroeping geretourneerd worden. 

Wat te doen bij ruilen & retourneren?
Ondanks alle zorg en aandacht die wij besteden aan het vervaardigen en behandelen van onze artikelen, kan het voorkomen dat de maat, de kleur of iets anders niet juist is. Of dat u om een andere reden niet tevreden bent. Daarvoor heeft Parkeerapparatuur.nl een RMA-procedure (Retourneren Met Authorisatie). De aanvraag voor deze procedure moet binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen opgestart worden. Na deze termijn is het niet meer mogelijk hiervan gebruik te maken.

Retourprocedure
U kunt uw bestelling uitsluitend retour sturen of ruilen door middel van een e mail te zenden aan: info@parkeerapparatuur.nl

Volledig voorzien van de volgende gegevens:
- onderwerp: "aanvraag RMA nummer"
- ordernummer/bestelnummer van de bestelling (#10000....)
- productgegevens inclusief artikelcode(s) en aantallen die u wenst retour te zenden.
- de reden van het retour.

Verzending van retourgoederen
• U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een RMA-formulier met instructies welke u volledig moet invullen.
• Vermeld het RMA-nummer duidelijk aan de buitenkant van de verpakking.
• Zorg dat het RMA-formulier volledig ingevuld en voorzien van uw handtekening toegevoegd is aan de verzending.
• De bestelling dient zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 14 dagen na het toekennen van het RMA-nummer, ontvangen te zijn door ons magazijn.
• De retourartikelen dienen volledig met alle toebehoren, onbeschadigd, ongebruikt, met de garantiezegels nog in tact en in originele verpakkingen te worden teruggestuurd.
• Verpak de retourgoederen in een stevige overdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. Schade tijdens retourzending is voor eigen risico van de verzender.
• De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons magazijn toegestuurd te worden.
• De consument draagt het risico voor de retourzending, bewaar daarom altijd het verzendbewijs.

Zodra wij het pakket van u in goede staat en volgens bovenstaande procedure ontvangen hebben, zullen wij er zorg voor dragen dat de retourzending zo spoedig mogelijk verwerkt wordt. Bij afwijking van bovenstaande procedure is voor het eigen risico van de verzender of de zending überhaupt in behandeling kan worden genomen. Als u, ondanks al onze inspanningen toch een klacht of een vraag heeft, kunt u contact opnemen via info@parkeerapparatuur.nl

Wij streven er naar u dezelfde of uiterlijk de volgende werk dag een reactie te kunnen geven, om tot een oplossing te komen van het probleem.