Uw taal:

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen met betrekking tot de betaalmethode overboeking. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 

Afrekenen

1. Hoe kan ik een product afrekenen met de betaalmethode 'overboeking'?
Plaats zoals met iedere webshop, een artikel in uw winkelwagen en klik vervolgens op 'ga door naar afrekenen'.
Selecteer bij het afrekenen [3] 'OverBoeking': zie vervolgens de opmerking van Sisow!

OverBoeking betaling 

 

Betalen

1. Vervolgens krijgt U naast een e-mail van de webshop met een bevestiging van uw bestelling, ook een e-mail van de paymentprovider Sisow. Deze e-mail omvat alle belangrijke informatie over de door U te verrichte overboeking zoals betalingskenmerk en het bankrekeningnummer. Maak dus GEEN geld over naar het bankrekeningnummer van parkeerapparatuur.nl, maar uitsluitend naar het nummer van de paymentprovider.

e-mail Sisow

2. Heeft U geen e-mail ontvangen van de payment provider met wel de bevestiging van uw bestelling?
Kijk dan in uw spamlijst, waarschijnlijk is de e-mail daarin terrecht gekomen.

3. Heeft U beide e-mails niet ontvangen? Dan heeft U of een verkeerd e-mail adres ingevuld of zijn beide e-mails in uw spamlijst terrecht gekomen.

 

Bezorgen

1. Zodra uw betaling is ontvangen door de payment provider, wordt dit geregistreerd in ons websysteem. Vervolgens zal U automatisch een factuur ontvangen voor uw betaling. Na verzending van de factuur zullen wij Uw order in behandeling nemen.

 

Factuur

1. U heeft geen factuur ontvangen om een overboeking te kunnen doen? 
Wij kunnen U helaas geen factuur vooraf aanleveren. U heeft een e-mail ontvangen van onze paymentprovider met informatie voor de overboeking. De factuur ontvangt U automatisch per e-mail na ontvangst van de betaling door de paymentprovider.